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Kaedrin - Modifiche alle CdP Base

#1
Arcane Trickster
Ha potenziato Pilfer Magic che nella versione base di nwn2 usava lesser dispel magic ed era quindi praticamente inutile

Citazione:Pilfer Magic: At 1st level, once per day, the arcane trickster can dispel all magical effects on a target and receive statistical bonuses from doing so. The ability is a touch attack "greater" dispel that affects the most powerful effect currently on the target. Level 10 arcane tricksters have an uncapped dispel like Disjunction. If successful, the effect vanishes from the target and the arcane trickster receives +2 bonus to attack rolls and all saving throws for the next ten rounds plus your arcane trickster level. He can use this ability twice per day at 5th level and three times per day at 9th level.

Secondo me è una buona modifica a meno che non si riesce a mettere la capacità originale:
Citazione:Ranged Legerdemain
An arcane trickster can perform one of the following class skills at a range of 30 feet: Disable Device, Open Lock, or Sleight of Hand. Working at a distance increases the normal skill check DC by 5, and an arcane trickster cannot take 10 on this check. Any object to be manipulated must weigh 5 pounds or less.
An arcane trickster can use ranged legerdemain once per day initially, twice per day upon attaining 5th level, and three times per day at 9th level or higher. He can make only one ranged legerdemain skill check each day, and only if he has at least 1 rank in the skill being used. 
[Immagine: DxZDGZq.jpg]

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#2
Assassin & Blackguard
Hanno accesso ad un piccolo gruppo di incantesimi invece di averne di predefiniti, già li abbiamo così in RdV e va bene così direi.

Dwarven Defender
l'ha rinominato Stalwart Defender come su pathfinder e tolto il requisito razziale

Frenzied Berserker
Citazione:
  • Frenzy now deals 6 damage a round instead of 12, and only 2 if you have any barbarian levels (matching pnp)
  • Inspire Frenzy now grants Frenzy equal to yours (duration, effect) except for Deathless which is still self only
  • Frenzy and Inspired Frenzy last 10x as long on NPCs (boost for enemies)

Da cartaceo il valore corretto di danni per la furia sarebbe 2 ma ci dovrebbe essere il rischio di attaccare anche gli alleati, il secondo punto è corretto ed il terzo abbastanza ininfluente.

Shadow Thief of Amn 
rinominato Guild Thief, l'avevamo già ed è abbastanza in linea con la versione da manuale.
[Immagine: DxZDGZq.jpg]

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#3
Ranged Legerdemain è fattibile da implementare (giusto rapidità di mano non lo implementerei ma lo lascerei narrativo visto che tanto lo faremo fare solo col dm)

Il difensore che si identifica come nano anche no
[Immagine: firma_artemis.png]
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#4
Tutto ok tranne il difensore nanico. Lo teniamo nano, eh
DM IGNEM
[Immagine: magic-book-burning-movie-481435076.jpg]
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